[rank_math_breadcrumb]

بازدید مدیران و کارشناسان خدوم سازمان برنامه و بودجه از مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی و موزه فقه و زندگی

بازدید مدیران و کارشناسان خدوم سازمان برنامه و بودجه از مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی و موزه فقه و زندگی

بدنبال بازرسی‌های میدانی و نو به ای کارشناسان ارشد سازمان برنامه و بودجه از مراکز عمومی و تخصصی غیر دولتی، مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی و موزه فقه و زندگی پذیرای کارشناسان و مدیران آن سازمان بود.

در بازدید بعمل آمده ابتداء مهمانان در موزه فقه و زندگی حضور یافته و نسبت به فلسفه وجودی موزه موضوع شناسی احکام فقهی و محتوای آن اطلاعات کافی را دریافت نمودند.

مدیر موزه فقه و زندگی در توضیحات خود، از اهمیت و جایگاه ویژه ای در تبدیل مفاهیم پیچیده فقهی به نمادهای تجسمی موزه ای و نمایشگاهی گفته و این موزه را در جهان اسلام، منحصر بفرد خواند.

آقای اکبر زاده همچنین اقبال وصف ناشدنی عمومی مردم و مسئولین نظام از مأموریت موزه را نشان از کارکرد ویژه پژوهشی، آموزشی و تفریحی دانسته و اظهار داشت انشاء الله بزودی شعبه های دیگر موزه در تهران، اصفهان و مشهد راه اندازی شده و به ایجاد شعب در خارج از کشور نیز اشاره نمود.

میهمانان پس از بازدید از موزه فقه و زندگی در مکان مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی حضور یافته و گزارش عملکرد این مؤسسه و کارکرد‌های مأموریتی آن را استماع نمودند. در این نشست تخصصی، رئیس مؤسسه موضوع شناسی و معاونین ایشان، بخشی از مأموریت های مؤسسه را تبیین نمودند.

 

    

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها