[rank_math_breadcrumb]

افتتاح گنجینه پزشکی، سلامت و درمان موزه فقه و زندگی

افتتاح گنجینه پزشکی، سلامت در موزه دین و زندگی

گنجینه پزشکی و سلامت موزه دین و زندگی با حضور حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده “مدیر موزه دین و زندگی” و دکتر مصری “رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم” و مدیران مؤسسه موضوع شناسی روز چهارشنبه 24 اسفند ماه افتتاح گردید.
در ابتدای این مراسم حجت السلام والمسلمین فلاح زاده ضمن خوش آمدگویی و تبریک اعیاد گذشته و تبریک پیشاپیش عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان به اهمیت مباحث فقه پزشکی اشاره و بر توسعه این گنجینه تأکید کرد.

رئیس هیأت امنای مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی ضمن تشکر از عنایت ویژه وزیر محترم بهداشت جناب آقای دکتر عین الهی و زیر مجموعه به ویژه جناب آقای دکتر مصری به دلیل حمایت‌های بی دریغشان اظهار امیدواری کردند در آینده فضای وسیعتر و با امکانات بیشتری در اختیار ای گنجینه قرار بگیرد تا بتوان معارف دینی حوزه سلامت را به طور عام و به صورت تجسمی، تصویری و همچنین نگارستانی برای استفاده و آشنایی بازدیدکنندگان قرار داد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین بیات “مدیر مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی” با ابراز خرسندی از افتتاح این گنجینه از تشکیل کمیته ای برای برنامه ریزی و توسعه این گنجینه خبرداد و تأمین محتوای مناسب را از طرف گروه پزشکی مؤسسه خواستار شد. در پایان حاضران از غرفه های مختلف و بخش‌های این گنجینه بازدید و نسبت به تکمیل آن پیشنهادهایی ارائه دادند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها