[rank_math_breadcrumb]

شناسایی ظرفیت های همکاری مؤسسه موضوع شناسی با جامعه المصطفی العالمیه

جلسه مشترک مسئولان مؤسسه موضوع‌شناسی و جامعه المصطفی العالمیه “ص” یکشنبه مورخ 1401/03/01 به منظور شناسایی ظرفیت های همکاری فی مابین در موزه فقه و زندگی برگزار شد.

این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباسی رئیس المصطفی العالمیه و معاونان وی و حجت الاسلام والسملمین فلاح زاده رئیس هیات امنا و هیئت های همراه برگزار گردید.

در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده با اشاره به روند شکل گیری مؤسسه و دست نوشته مقام معظم رهبری برای تأسیس آن؛ مأموریت های مؤسسه را در چهار دسته پژوهشی، آموزشی، ترویجی و نظارتی برشمردند و وجود کمیته فقهی که با حضور نمایندگان مراجع معظم تقلید برگزار می شود را یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن دانستند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین بیات مدیر مؤسسه موضوع شناسی با اشاره به فعالیت ها و آثار پژوهشی مؤسسه؛ ظرفیت های همکاری جامعه المصطفی را با موسسه موضوع شناسی در انجام پروژه های پژوهشی و پایان نامه ها همچنین جشنواره آثار موضوع شناسی در جهان اسلام برشمرد.

و سپس حجت الاسلام والمسلمین علایی نژاد مدیر گروه ویژه مؤسسه نیز با اشاره به فعالیت های آموزشی آن بر امکان برگزاری دوره ها و نشست های علمی را برای طلاب جامعه المصطفی العالیمه  تأکید کرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره بر ضرورت فعالیت مؤسسه موضوع شناسی نسبت به همکارهای پژوهشی، آموزشی و ترویجی بین المصطفی و مؤسسه به معاونان المصطفی تأکید کرد.

قرار شد تفاهم نامه ای فی مابین مؤسسه موضوع شناسی و جامعه المصطفی العالمیه تنظیم و با توجه به زمینه‌های همکاری مبنای عمل طرفین قرار گیرد.

در پایان حاضران از غرفه های موزه دین و دنیا بازدید کردند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها