[rank_math_breadcrumb]

برگزاری مراسم افتتاحیه سومین دوره تربیت پژوهشیار (بارویکرد موضوع شناسی) در مرکز موضوع شناسی

برگزاری مراسم افتتاحیه سومین دوره تربیت پژوهشیار(با رویکرد موضوع شناسی) در مرکز موضوع شناسی

مراسم افتتاحیه سومین دوره تربیت پژوهشیار(با رویکرد موضوع شناسی) در مرکز موضوع شناسی احکام فقهی با حضور مسولان مرکز و مدیران گروه های علمی، یکشنبه، اول مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.
در ابتدا، حجت الاسلام و المسلمین بیات رییس مرکز موضوع شناسی ضمن تبریک ولادت پیامبر خاتم و امام صادق علیهما السلام و هفته دفاع مقدس به ضرورت نیروسازی برای پژوهش‌های موضوع شناسانه اشاره کرد و به چگونگی گزینش افراد برای شرکت در این دوره آموزشی پرداخت.
رییس مرکز موضوع شناسی در ادامه درباره ویژگی‌ها و زمینه های همکاری فارغ التحصیلان این دوره در عرصه‌های پژوهشی، آموزشی و ترویجی پرداخت.
در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین فلاح زاده، مؤسس مرکز، با اشاره به طرح اولیه پیشنهادی به مقام معظم رهبری و دستور ایشان به دیدگاه های سایر مراجع معظم تقلید نسبت به مرکز موضوع شناسی پرداخت و تاکید کرد: موضوع شناسی مقدم بر حکم و لازمه‌ی اجتهاد است.
رییس هیات امنای مرکز موضوع شناسی احکام فقهی به سختی کار موضوع شناسی اشاره و اظهار امیدواری کرد این دوره های آموزشی، مسیر ناهموار موضوع شناسی را هموارتر کند.
در ادامه حجت الاسلام پیمبرپور، معاون علمی مرکز، ضمن توصیه هایی به پژوهشیاران، جدیت، نظم و تلاش را لازمه‌ی موفقیت در این دوره دانست.
در پایان این مراسم، رییس مرکز موضوع شناسی به سوالات حاضران پاسخ داد.
یادآوری می شود مرحله عمومی این دوره با حضور ۲۵ نفر، به مدت ۵ هفته، روزهای فرد برگزار می‌شود. پس از آن، افرادی که این مقطع را با موفقیت سپری کنند، برای کار مهارتی و تخصصی به گروه های علمی ملحق می‌شوند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها