[rank_math_breadcrumb]

اهدای مدال قهرمانی جهانی توسط قهرمان پارالمپیک وزنه‌برداری روح الله رستمی به موزه دین و زندگی

اهدای مدال قهرمانی جهانی توسط قهرمان پارالمپیک وزنه برداری روح الله رستمی به موزه دین و زندگی

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها آقای روح الله رستمی قهرمان پار المپیک وزنه برداری دو مدال طلای خود را به موزه دین و زندگی اهدا کردند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده مدیر موزه دین و زندگی  با تبریک سالروز ازدواج امیرمؤمنان امام علی علیه السلام وحضرت زهرا سلام الله علیها و ضمن خوش آمدگویی به حضور میهمانان، از جناب آقای روح الله رستمی قهرمان پارالمپیک وزنه برداری بابت اهدای این دو مدال به موزه دین و زندگی تشکر و قدردانی نمودند.
مدیر موزه دین و زندگی در ادامه به هدف از تاسیس موزه دین و زندگی اشاره نمودند و فرمودند که موزه دین و زندگی زیر مجموعه مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی است که این مؤسسه در سه بخش پژوهشی، آموزشی و ترویجی تاسیس شده و در حال فعالیت است که موزه دین وزندگی در حوزه ترویج به موضوعات فقهی می پردازد.

سپس روح الله رستمی قهرمان پارالمپیک وزنه برداری ضمن ابراز خرسندی از اهدای مدال خود به موزه دین و زندگی فرمودند ما در زندگی خودمان هرچه که داریم از عنایات و برکات حضرت صاحب الزمان عج است و افتخار می کنم که دو مدال خودم را به این موزه هدیه نمودم.

مدال اول؛ مربوط به قهرمانی جهان در مسابقات جام جهانی تایلند که روح الله رستمی با بالای سر بردن وزنه ۲۴۱ کیلوگرمی، رکورد دسته ۸۰ کیلوگرم پاراوزنه برداری را به میزان یک کیلوگرم ارتقا داد و به نام خود ثبت کرد ومدال طلا گرفت .

مدال دوم؛ مربوط اولین مدال طلای روح الله رستمی در مسابقات بین المللی در کشور آمریکا بود که ایشان این دو مدال زرّین را تقدیم موزه دین وزندگی کردند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها