[rank_math_breadcrumb]

در بازدید معاون آموزش سازمان حفاظت از محیط زیست کشور عنوان شد:نهادهای حوزوی با انجام فعالیت های علمی و تبلیغی در امر حفاظت از محیط زیست مشارکت کنند.

در بازدید معاون آموزش سازمان حفاظت از محیط زیست کشور عنوان شد: نهادهای حوزوی با انجام فعالیت های علمی و تبلیغی در امر حفاظت از محیط زیست مشارکت کنند.

نورالله مرادی در بازدید از موزه «دین و زندگی» در مسجد مقدس جمکران، گستردگی آموزه های زیست محیطی در مکتب والای اسلام را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به اعتقادات و پایبندی دینی و مذهبی مردم کشورمان، بهره مندی از منابع دینی برای توسعه فرهنگ زیست محیطی در کشورمان بسیار مؤثر است. 

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت ها برای تدوین و ترویج آموزه های دینی و اخلاقی زیست محیطی در جامعه بهره مند شویم، خاطرنشان کرد: مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی و دیگر نهادهای حوزوی، می توانند با انجام پژوهش های علمی و فعالیت های تبلیغی و ترویجی، به خوبی در امر حفاظت از طبیعت و محیط زیست مشارکت کنند. 

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه موزه دین و زندگی، در ارتباط با مخاطبان بسیار خوب و مؤثر عمل کرده است، از برنامه ریزی برای بازدید مدیران محیط زیست از این مجموعه خبر داد و گفت: نهادها و مؤسسات دینی و حوزوی نیز می توانند از توان و ظرفیت علمی کارشناسان محیط زیست کشور برای شناخت و تبیین هرچه بهتر این موضوعات استفاده کنند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حجت الله بیات، مدیر مؤسسه موضوع شناسی احکامی فقهی ضمن خوش آمد گویی به معاون محیط زیست کشور درباره فعالیت های مؤسسه موضوع شناسی توضیحاتی را ارائه داد.

ایشان افزودند: موزه دین و زندگی به عنوان بخش ترویجی مؤسسه موضوع شناسی، در حال فعالیت می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها