[rank_math_breadcrumb]

دیدار حضرت آیت الله جنتی از مرکز موضوع شناسی احکام فقهی

حضرت آیت الله جنتی ریاست شورای نگهبان عصر روز پنج شنبه ازمرکز موضوع شناسی احکام فقهی دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور ریاست مرکز حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده و اعضای مرکز صورت گرفت، گزارشی از عملکرد قسمت های مختلف مرکز موضوع شناسی ارائه گردید.

در ابتدای این دیدار ریاست مرکز موضوع شناسی احکام فقهی توضیحاتی پیرامون اهداف تاسیس مرکز و پروژه های تحقیقی انجام شده و درحال انجام به ایشان ارائه کردند.

در ادامه حضرت آیت الله جنتی در بیاناتی ابراز داشتند: تاسیس این مرکز را به مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه و شما تبریک می گویم و امروز جای امام راحل و شهید مطهری و شهید بهشتی و علمای دیگر خالی است تا شاهد به ثمر نشستن آرزوهایشان باشند.

ایشان با اشاره به ضرورت ایجاد چنین مرکزی فرمودند: تاسیس این مرکز از کارهای اولیه ای بود که باید بعد از انقلاب در حوزه علمیه صورت میگرفت.

رئیس شورای نگهبان افزودند: کار موضوع شناسی کار بسیار معظمی است و مورد ابتلای نهادها وسازمانهای قانونگذاری و حکومتی است، از جمله به شورای نگهبان موارد بسیار زیادی از این دست ارجاع می شود و اگر نهادی کار موضوع شناسی را انجام دهد وضع قانون و تعیین حکم آسان تر انجام خواهد شد.

آیت الله جنتی در ادامه با تقدیر و تشکر از مؤسس و دست اندرکاران این مرکز ابراز داشتند: از اینکه خداوند این نعمت را به شما داده و آغاز گر کار بودید خدا را شکر کنید و حوزه های علمیه باید قدر این مرکز را بدانند.

در ادامه نماز مغرب و عشا به امامت ایشان اقامه شد. سپس ایشان از موزه و نمایشگاه مرکز بازدید کردند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها