[rank_math_breadcrumb]

کتاب احکام اسلامی ویژه مخاطبین بین الملل رونمایی خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین علائی نژاد با اشاره به رونمایی از کتاب احکام اسلامی ویژه مخاطبین بین الملل، اظهار داشت: این کتاب به همت معاونت بین الملل حوزه های علمیه تالیف شده است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین ویژگی های این کتاب، متفاوت بودن آن از کتاب های فقهی نگاشته شده تاکنون است، ایشان بیان داشتند: در این کتاب احکام تمام مسائل مورد ابتلا در کشورهای غیر اسلامی گردآوری شده است و همچنین در ابتدای هر باب فقهی با استفاده از آیات و روایات مقدمه جامعی آورده شده است.

مولف کتاب احکام اسلامی ویژه مخاطبین بین الملل ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی های این کتاب این است که با استفاده از تصاویر و نمودار سعی شده است تا مفاهیم کتاب به صورت کامل و جزئی به مخاطبان القا شود و در این راستا با استفاده از بیش از 190 قطعه عکس به مخاطبان آموزش عملی احکام ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در این کتاب سعی شده است تا از اصطلاحات فقهی و واژه های نامانوس با ذهن مخاطب پرهیز شود و اگر واژه ای با این ویژگی ها آورده شود، توضیحات آن نیز حتما آورده شود، تصریح کرد: در این کتاب مجموع فتاوای چهار مرجع عظیم الشان امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، آیت الله حاج سید علی سیستانی و آیت الله مکارم شیرازی گردآوری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علائی نژاد با بیان اینکه این کتاب به تایید دفاتر مراجع تقلید رسیده است، تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی های این کتاب وجود استقتائات جدید مراجع تقلید در هر بخش است و همینطور نظارت نکته پردازی اساتید بزرگواری همچون حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده، حاج شیخ عباس ظهیری، حجت الاسلام والمسلمین رضایی و بخش استفتائات دفتر مراجع تقلید از دیگر ویژگی های این کتاب محسوب می شود.

وی با بیان اینکه کتاب احکام اسلامی ویژه مخاطبین بین الملل مورد استقبال علمای سایر کشورها نیز قرار گرفته است، اظهار داشت: این کتاب برای علمای سایر کشورها ارسال شد و نظرات آن ها جمع آوری و مورد استفاده قرار گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها