[rank_math_breadcrumb]

احداث پارک موزه فقه و زندگی در بوستان یاس فاطمی منطقه یک تهران

 

احداث پارک موزه فقه و زندگی در بوستان یاس فاطمی منطقه یک تهران

بر اساس توافق به عمل آمده با شهردار محترم تهران بزرگ، پارک موزه فقه و زندگی در بوستان یاس فاطمی واقع در بزرگراه شهید بابایی پل استخر رو به روی مجتمع تفریحی رفاهی طلائیه در 300 هکتار پارک جنگلی راه اندازی خواهد شد.

با عنایت به منویات و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، استفاده عموم مردم از جنگل‌ها و بوستان‌های واقع در شهر تهران در دستور کار شهرداری تهران بزرگ قرار گرفته است.

بوستان مذبور به عنوان منطقه نظامی محسوب می‌شده که با تغییر کاربری به بوستان گردشگری تبدیل شده است.

از آنجا که فضای طبیعی و جذاب بوستان و موقعیت بسیار عالی آن، گردشگران فراوانی را جذب نموده و در حال حاضر با تمهیدات به عمل آمده توسط شهرداری تهران، به مکانی امن، مجهز و مرفه تبدیل شده است، احداث پارک موزه فقه و زندگی در آن پیامدهای مثبت بسیاری را در بر خواهد داشت.

بخش مورد نظر در بوستان که در ارتفاعات بوده و مشرف به شهر تهران می‌باشد، دارای 9 سوله مجهز و تزئین شده به مساحت 300 متر مربع (هر سوله) می‌باشد و بر اساس تدابیر ابلاغی مسئولین محترم مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی، معاونت ارتباطات و نشر مسئولیت طراحی و تعیین محتوا را عهده دار بوده و وظیفه اجراء طرح نیز به عهده شرکت فرهنگی و هنری نفیس گذاشته شده است و تأمین کننده کلی اعتبارات طرح، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها