[rank_math_breadcrumb]

اختتامیه دوره تربیت پژوهشیار

اختتامیه دوره تربیت پژوهشیار مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی در روز سه شنبه 24/12/1400 برگزار گردید.

این جلسه با حضور رئیس و برخی از اعضای هیئت امنا، مدیر مؤسسه، اساتید دوره، پژوهشیاران و همکاران مؤسسه در محل مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی برگزار گردید.

جلسه با قرائت کلام الله مجید توسط حجت الاسلام محسن میرعلی یکی از پژوهشیاران دوره تربیت پژوهشیار آغاز شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین بیات، مدیر مؤسسه به ضرورت آموزش مبانی و روش موضوع شناسی اشاره و تأکید کرد و گفت: جدیت، نظم و انضباط، حضور فعال، مباحثه، تدوین مقاله در پایان دوره و آغاز کار عملی فراگیران از ویژگی‌های این دوره آموزشی بوده است.

وی با تشکر از همه اساتید، پژوهشیاران و همکاران مؤسسه، این دوره را مرحله مقدماتی آموزش مبانی و روش شناخت دانست و نسبت به مرحله تکمیلی آن که پژوهش‌های موجود به‌صورت کارگاهی، بر اساس مبانی و روش شناخت نقد و بررسی خواهد شد تأکید کرد و خبر داد که این دوره تکمیلی به‌صورت مجازی و طی یه ماهه اول سال 1401 برگزار خواهد شد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین مختاری، عضو هیئت امنا و از پژوهشگران و مؤلفان حوزه و رئیس مؤسسه کتاب‌شناسی شیعه با تأکید بر اهمیت کار پژوهش‌های موضوع شناسانه به برخی از نمونه‌های آسیب‌ها در کارهای پژوهشی اشاره و تأکید کرد در هر پژوهشی لازم است ابتدائاً سوابق آن به‌صورت کامل مورد بررسی قرار کیرد و به منابع معتبر و دسته اول رجوع گردد.

در پایان، به نفرات برتر دوره جوایزی اهداء گردید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها