[rank_math_breadcrumb]

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی و مرکز فقهی ائمه اطهار

به منظور برقراری و گسترش تعاملات و هکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی در بخش موضوع شناسی احکام فقهی، تفاهم‌نامه‌ای میان مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی و مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) منعقد شد.

این تفاهم نامه از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین فلاح زاده، نماینده و رییس مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا فاضل کاشانی، نماینده و مدیر مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به امضا رسید.

از جمله اهداف انعقاد تفاهم نامه فوق می‌توان به ایجاد و گسترش همکاری و ارتباطات علمی، آموزشی و پژوهشی در جهت تبیین موضوعات احکام فقهی و نیز استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، توانایی و امکانات علمی، آموزشی و پژوهشی و طرفین اشاره کرد.

همچنین تبادل تجربیات و یافته‌های طرفین در حوزه موضوعات مربوطه و بهره گیری متقابل از خدمات و تولیدات علمی، آموزشی و پژوهشی طرفین از سایر اهداف برقراری این تفاهم نامه است.

 

محورهای همکاری

بر اساس مفاد تفاهم نامه یاد شده، طرفین می‌توانند از تجارب و تخصص اعضای هیأت علمی، متخصصان و صاحب نظرات یک‌دیگر استفاده برده و در تعریف و اجرای طرح‌های تحقیقاتی، آموزشی و پژوهشی مشترک، همکاری داشته باشند.

همکاری‌های علمی و کارشناسی در فرآیند تبیین موضوعات احکام فقهی مبتلا به و تعیین حکم فقهی مربوطه، مشارکت در برگزاری جلسات علمی، ‌آموزشی و پژوهشی در راستای نیازهای طرفین و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود علمی، آموزشی و پژوهشی دو طرف در حوزه سخت افزاری، نیمه سخت و نرم افزاری از دیگر محورهای همکاری بر اساس این تفاهم نامه است.

همچنین، مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی و مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) بر اساس مفاد تفاهم نامه فوق می‌توانند در تولید محصولات و محموله‌های علمی‌، آموزشی و پژوهشی همچون کتب، مقالات، ‌جزوات و انتشارات با یک‌دیگر همکاری داشته باشند.

شایان ذکر است، این تفاهم نامه از زمان امضاء آن به مدت 5 سال معتبر بوده و در صورت توافق طرفین، قابل تجدید است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها