[rank_math_breadcrumb]

بازدید معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری از مؤسسه موضوع شناسی و موزه دین و دنیا

همزمان با ولادت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا علیه السلام حجت الاسلام و المسلمین محمدیان معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری از موزه دین و دنیا که بخش ترویجی مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی است بازدید و در جمع همکاران مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی حاضر شد.
در ابتدا ایشان از غرفه های مختلف موزه دین و دنیا بازدید کرد و در ضمن بازدید جناب حجت الاسلام و المسلمین فلاح‌زاده رئیس هیئت امنای موسسه توضیحاتی درباره فلسفه تاسیس موزه دین و دنیا و غرفه‌ها ارائه دادند.
در ادامه نشستی با حضور حجت لاسلام و المسلمین محمدیان معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس هیئت امنا، برخی از اعضای هیئت امنا، مدیر و برخی از همکاران موسسه موضوع شناسی برگزار شد و گزارشی اجمالی از فعالیت‌های موسسسه موضوع شناسی به ایشان ارائه گردید.
در پایان معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری ضمن تحسین از فعالیت‌های مؤسسه به ویژه موزه دین و دنیا نسبت به پیگیری و راه اندازی رشته تخصصی موضوع شناسی تأکید کرد و مؤسسه موضوع شناسی را نقطه تلاقی فقه و سایر علوم دانست و نسبت به اطلاع رسانی و انتشار محصولات مؤسسه بین اساتید و نخبگان تأکید کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها