[rank_math_breadcrumb]

تودیع و معارفه مدیر مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی

مراسم تودیع و معارفه مدیر مؤسسه احکام فقهی با حضور جمعی از فضلاء، فرهیختگان، اعضای هیأت امنا و همکاران مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی در تاریخ 1400/09/15 در سالن جلسات مؤسسه موضوع شناسی برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده رئیس هیئت امنای مؤسسه در آغاز، ضمن خیر مقدم به حضار و ایراد بیاناتی درخصوص مؤسسه و جایگاه و مأموریت آن و همچنین مشکلات ایجاد شده در سال‌های اخیر،  از زحمات و خدمات حجت الاسلام والمسلمین کلباسی تشکر و قدردانی بعمل آوردند و حجت الاسلام والمسلمین دکتر حجت اله بیات را به مدت 3 سال به مدیریت مؤسسه منصوب نمودند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کلباسی، ضمن آرزوی توفیق برای مدیر جدید، توصیه هایی برای پیشگیری از بزرگ شدن تشکیلات سازمانی موسسه ارائه نمودند.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین آقای بیات با اشاره به نامه ۵ نهج البلاغه، این مسؤلیت را امانت خواند و به ارائه دیدگاه ها و برنامه های خود پرداختند و با اشاره به لزوم تسریع و تسهیل امور، جایگاه مؤسسه موضوع شناسی را در دستگاه فقاهت، ویژه دانستند و تاکید کردند: این موسسه می‌تواند حلقه واسط بین حکومت و مرجعیت باشد و باید از ظرفیت های نهادهای حوزوی، دانشگاهی و دولتی در عمل به ماموریت خود بهره برداری کند.

در ادامه، ایشان با اشاره به فرمایش و توصیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال ۱۳۹۵ خطاب به مسولان این موسسه مبنی بر اتخاذ یک روش و مبنا برای انجام کار موضوع شناسی، تاکید کردند: این موسسه باید در دوره جدید، تبیین مبانی نظری و موضوع شناسی روشمند را در اولویت قرار دهد.

در پایان جلسه لوح تقدیر جناب آقای کلباسی و حکم  جناب آقای بیات توسط حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده اهداء گردید.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها