[rank_math_breadcrumb]

حضور موسسه موضوع‌ شناسی احکام فقهی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران

موسسه موضوع‌شناسی احکام فقهی به‌عنوان یک نهاد وابسته به حوزه علمیه قم در مجموعه‌ای که از طرف نمایشگاه قرآن کریم به حوزه‌های علمیه اختصاص یافته است، حضوری چشم‌گیر دارد.namayshghah
بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن تهران که از تاریخ 22/3/95 تا 8/4/95 با مشارکت کلیه نهادهای فرهنگی کشور در حال برگزاری است، عرصه‌ای برای فعالیت‌های سالانه مرتبط با قرآن کریم می‌باشد.
غرفه موسسه موضوع‌شناسی با دربرگرفتن تابلوها، جزوات و کتاب‌هایی در رابطه با احکام فقهی، محل مراجعه مشتاقانی است که از ساعت 18 تا 23:30 هرشب به بازدید آن پرداخته و با مشاوران احکام شرعی حاضر در آن به گفتگو می‌پردازند.
غرفه امسال موسسه در کنار اقلام مکتوب و تصویری، به ارائه تعدادی از حیوانات تاکسی‌درمی شده که هریک به نوعی در آموزش احکام مربوطه مفید می‌باشد، اقدام نموده که مورد استقبال مراجعان واقع شده است.
موسسه موضوع‎‌‌شناسی احکام فقهی که از سال 1391 زیرنظر مراجع معظم تقلید کار خود را شروع نموده است، یک نهاد آموزشی – پژوهشی – ترویجی و نظارتی است که تلاش دارد با جلب مشارکت کارشناسان و صاحب نظران حوزه، دانشگاه، صنعت و بازار به شفاف سازی و تمییز دقیق موضوعات احکام بپردازد.
این غرفه که نمایان‌گر بخشی از دستاوردهای جدید آموزشی، پژوهشی و موزه‌ای واحدهای مختلف موسسه است، با همت مجموعه دست اندرکاران به‌پا شده و با خواست خداوند تا پایان نمایشگاه ادامه خواهد داشت.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها