[rank_math_breadcrumb]

دیدار مسئولین مرکز موضوع شناسی احکام فقهی با تولیت مسجد مقدس جمکران

دیدار مسئولین مرکز موضوع شناسی احکام فقهی با تولیت مسجد مقدس جمکران

اعضای هیئت امنا و مسئولین مرکز موضوع شناسی احکام فقهی با حجت الاسلام و المسلمین اجاق نژاد، تولیت مسجد مقدس جمکران دیدار کردند.
در این دیدار که در دفتر تولیت مسجد مقدس جمکران صورت گرفت، حجت الاسلام فلاح زاده مؤسس مرکز موضوع شناسی احکام فقهی و موزه دین و زندگی ضمن تبریک انتخاب حجت الاسلام و المسلمین اجاق نژاد به عنوان تولیت مسجد مقدس جمکران، در رابطه با مرکز موضوع شناسی احکام فقهی و دستور راه اندازی آن توسط مقام معظم رهبری سخنانی را بیان کرد.
ایشان در رابطه با موزه دین و زندگی و فعالیت آن از آغاز تا کنون گزارشی ارائه کرد.
در این دیدار حجج اسلام معراجی، رحمانی، محدثی ،جواهری به بیان مطالبی در خصوص اهمیت موضوع شناسی پرداختند.
در ادامه حجت الاسلام بیات رئیس مرکز موضوع شناسی احکام فقهی با بیان این که جایگاه موضوع شناسی علاوه بر جنبه فقاهتی و افتا، جایگاه حکومتی دارد و در کمک به قانون گذاری و قضا نقش مهمی را ایفا می کند.

در این دیدار تولیت مسجد جمکران ضمن خوش آمد گویی به هیئت امنا و مسئولین مرکز موضوع شناسی احکام فقهی و موزه دین و زندگی، از فعالیت های مرکز موضوع تقدیر کرده و در ادامه با بیان این که موضوع شناسی احکام فقهی در قدیم توسط فقها انجام می شد بر ضرورت فعالیت های مرکز موضوع شناسی تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین اجاق نژاد، موزه‌ی دین و زندگی را از ضرورت‌های جامعه امروز دانسته و ابراز امیدواری کرد در آینده همکاری‌های بین مسجد جمکران و موزه دین و زندگی بیشتر و موثرتر خواهد بود.
در ادامه ایشان در مورد مسجد مقدس جمکران و برنامه های پیش رو مطالبی را عنوان کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها