[rank_math_breadcrumb]

عصر امروز؛ مراسم افتتاحیه دوره‌های آموزشی موضوع شناسی احکام فقهی برگزار می‌شود

دوره‌های آموزش مقدماتی و تکمیلی موضوع شناسی احکام فقهی با رویکرد تحقیقی و پژوهشی در سال تحصیلی جدید برگزار می‌شوند.

سال گذشته 45 دانش پژوه در دوره آموزش مقدماتی موسسه موضوع شناسی احکام فقهی حضور یافتند که 30 نفر از آنان با کسب امتیاز لازم در آزمون‌های پایان ترم، در دوره آموزش تکمیلی این موسسه حضور می‌یابند.

همچنین از مجموع روحانیان سطح چهار حوزه که برای شرکت در دوره مقدماتی موضوع شناسی نام نویسی کرده بودند، تعداد 40 نفر موفق به کسب امتیاز لازم در آزمون‌های کتبی و شفاهی شده و از عصر امروز مشغول به تحصیل در این دوره ویژه می‌شوند.

زمان برگزاری کلاس‌ها

کلاس‌های دوره آموزشی موضوع شناسی احکام فقهی هر هفته از شنبه تا چهارشنبه در ساختمان آموزشی مؤسسه برگزار می‌شود؛ ساعت برگزاری کلاس‌های دوره جدید از 16:30 تا 18 و کلاس‌های دوره تکمیلی از 19 تا 20:30 می‌باشد.

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی موضوع شناسی

حجت‌الاسلام امیر بهاءالدین علایی نژاد، مدیر آموزش مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی در این زمینه گفت: بهره مندی از اساتید مجرب همچون آیت الله مومن، آیت الله گرامی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی و حجت‌الاسلام علی‌اصغر ظهیری، همچنین کسب مدرک شرکت در دوره، استفاده از کتابخانه تخصصی و پرداخت ماهانه حق پژوهش به طلاب از جمله مزایای شرکت در این دوره آموزشی است.

مراسم افتتاحیه

شایان ذکر است، مراسم افتتاحیه و آغاز رسمی دوره آموزشی موضوع شناسی احکام فقهی عصر امروز از ساعت 17 تا 18:30 در ساختمان مدیریت آموزش مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی به نشانی قم، خیابان شهدا، کوچه 23 پلاک 11 برگزار می‌شود.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین جواهری معاون علمی پژوهشی مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی، حجت‌الاسلام کیانی مدیر کل حوزه ریاست و ارتباطات مؤسسه و حجت‌الاسلام علائی نژاد مدیر آموزش این مؤسسه به ایراد سخنرانی می‌پردازند.